Stiri
SIGNAL IDUNA lansează opțiunea de Notificare daună online, simplificând procesul de rambursare
25.04.2024București – 25 aprilie, 2024 - SIGNAL IDUNA aduce și mai multă flexibilitate clienților care dețin o asigurare de sănătate, simplificând atât procesul clasic de rambursare, cât și pe cel de trimitere a documentelor justificative pentru serviciile medicale accesate prin cardul Easy Pay.
Noua pagină de Notificare daună online, este disponibilă direct pe site-ul www.signal-iduna.ro, în secțiunea Utile și oferă o experiență prietenoasă și intuitivă, ușurând accesarea serviciilor medicale acoperite de asigurarea privată de sănătate SIGNAL IDUNA. Astfel, prin intermediul paginii Notificare daună, asigurații, fie că sunt persoane fizice care au achiziționat individual polița sau au o asigurare de sănătate oferită de angajator, pot să inițieze solicitări noi de rambursare, să adauge documente suplimentare la dosarele deja existente sau să transmită documentele justificative pentru serviciile medicale accesate prin cardul preplătit Easy Pay.
Procesul este 100% digital, oferind securitate și confidențialitate datelor personale și medicale ale asiguraților. Documentele pot fi transmise fără crearea unui cont, prin completarea datelor necesare pentru fiecare solicitare în parte.
“Lansarea acestei soluții reprezintă un pas necesar în optimizarea proceselor de rambursare și accesare a serviciilor medicale prin cardul Easy Pay. Oferindu-le asiguraților o modalitate simplă și rapidă de gestionare a documentației, ne propunem să facem această experiență mai plăcută, permițându-le să se concentreze pe aspectele cu adevărat importante pentru ei, precum recuperarea stării de sănătate. Acest demers reflectă angajamentul nostru ferm de a integra tot mai mult digitalizarea în procesele asigurărilor noastre de sănătate, pentru a facilita accesul la serviciile medicale, atât în România, cât și în străinătate”, a declarat Cosmina Rusu, Claims and Network Manager, SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE.
SIGNAL IDUNA oferă asiguraților trei modalități pentru accesarea serviciilor medicale. Prin decontare directă au acces la peste 1.400 de clinici, spitale și laboratoare medicale din rețeaua Mediqa Net, iar prin rambursare pot merge în orice rețea medicală privată din România, achită serviciile medicale necesare, apoi își recuperează banii conform condițiilor contractuale. Totodată, aceștia mai au la dispoziție cardul Easy Pay, pe care SIGNAL IDUNA încarcă în avans banii necesari, astfel încât asigurații care aleg să se trateze în afara rețelei Mediqa Net, să nu achite serviciile medicale din fonduri proprii.
În 2023 SIGNAL IDUNA a acoperit servicii medicale în valoare de peste 149 milioane lei pentru cei peste 200.000 de asigurați din portofoliul de sănătate, cu peste 36% mai mult fața de anul anterior, contribuind semnificativ la îmbunătățirea stării de sănătate a românilor. Pe parcursul anului trecut, cele mai accesate servicii medicale prin intermediul asigurărilor private de sănătate au fost cele de prevenție, urmate de cele de spitalizare și intervențiile chirurgicale.
SIGNAL IDUNA, liderul pieței de asigurări de sănătate din România, se angajează să mențină aceleași standarde înalte de calitate pentru serviciile oferite, îmbunătățind permanent tehnologiile utilizate, pentru a simplifica procesele și a facilita accesul la asigurări de sănătate, de oriunde și oricând. Compania se asigură astfel că toți clienții pot accesa rapid beneficiile oferite de polița deținută, pentru a-și îmbunătăți starea de sănătate, de la gestionarea plății, a programării, a accesării serviciilor medicale și până la rambursarea costurilor.
***