Stiri
Peste 90% dintre asigurații SIGNAL IDUNA care au beneficiat de servicii de spitalizare s-au declarat foarte mulțumiți de sprijinul oferit de coordonatorul de caz
01.09.2022Potrivit unui sondaj de opinie desfășurat de SIGNAL IDUNA în perioada 1 mai - 30 iunie 2022 printre asigurații care au efectuat prin intermediul asigurării deținute servicii medicale în regim de spitalizare de zi și continuă*, peste 90% dintre respondenți s-au declarat foarte mulțumiți de sprijinul oferit de către coordonatorul cazului de spitalizare, de procesul de autorizare a intervenției și de asemenea au oferit nota maximă pentru informațiile oferite în timpul fluxului de spitalizare.
Sondajul s-a desfășurat pe două canale de comunicare, atât telefonic cât și prin e-mail, iar colectarea informațiilor a avut loc după externare, după ce asigurații au parcurs tot procesul complex de spitalizare. În timpul acestuia, asigurații au primit sprijin continuu din partea unui consultant medical dedicat, astfel încât să se poată concentra doar asupra propriei sănătăți, în timp ce SIGNAL IDUNA a preluat grijile care au venit la pachet cu o astfel de situație medicală.
Chestionarul a avut ca scop colectarea feedback-ului privind satisfacția clienților în urma accesării serviciilor medicale de spitalizare și a interacțiunii cu reprezentantul SIGNAL IDUNA, adică cu consultantul medical dedicat.
Obiectivul acestui demers a fost de îmbunătățire a procesului intern de gestionare a serviciilor de spitalizare, pentru a răspunde adaptat tuturor nevoilor clienților. Ca urmare, rezultatele s-au concretizat în implementarea unor măsuri care ajută la clarificarea și simplificarea procesului de spitalizare.
*Spitalizarea continuă - perioada de internare în care persoana asigurată a efectuat un tratament în spital. Aceasta reprezintă perioada între internare și externare, așa cum este indicat în biletul de externare emis de spital și în dosarul medical personal (include minimum o noapte de ședere).
Spitalizarea de zi - servicii medicale efectuate în regim de internare într-un spital (în cadrul unui furnizor de servicii medicale) fără a fi nevoie de a rămâne peste noapte.
Aflați mai multe detalii legate de această acțiune descărcând infograficul atașat.