Stiri
MedLife și SIGNAL IDUNA vin în sprijinul românilor asigurați prin serviciul de consultanță medicală la distanță
03.04.2020Tiberiu Maier, CEO al SIGNAL IDUNA România: „Ca totul sa decurgă mai ușor pentru clienții SIGNAL IDUNA, vom include în asigurările noastre de sănătate un serviciu de consultanță medicală la distanță!” Acest nou beneficiu va putea fi atașat asigurării de sănătate și este oferit gratuit tuturor asiguraților din portofoliul SIGNAL IDUNA în contextul pandemiei generate de noul coronavirus.
Serviciul de consultanță medicală la distanță pune la dispoziția asiguraților numeroase specialități – medicină generală, medicină internă, pneumologie, ORL, cardiologie, dermatovenerologie, endocrinologie, gastroenterologie, ginecologie, neurologie, pediatrie etc. și este oferit printr-un parteneriat realizat împreună cu MedLife, cel mai mare furnizor de servicii private de sănătate din România.
“În perioade extrem de dificile credem că este important să ne adaptăm astfel încât să putem veni în întâmpinarea pacienților cu cele mai bune soluții. În acest sens, ne bucurăm să anunțăm acest parteneriat cu SIGNAL IDUNA prin care asigurații vor avea la dispoziție serviciul de consultanță telefonică și online. Practic, doar cu un simplu telefon sau o conexiune la internet și o cameră video funcțională, românii au acces la peste 100 de medici pentru o gamă largă de specialități medicale, direct de acasă.” a spus Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife.
Asigurații pot accesa serviciul telefonic și online foarte ușor din confortul casei lor, simplu și rapid. Aceștia se vor programa în Call Center iar sedința de consult va avea o durată medie de 20 minute și va consta într-o discuție cu medicul specialist, pentru evaluarea stării de sănătate a asiguratului și recomandări pentru investigații suplimentare, dacă este necesar.
Focusul nostru a fost să implementăm un model de asistență medicală la distanță care să continue accesul facil prin care un asigurat este obișnuit să utilizeze asigurarea privată de sănătate SIGNAL IDUNA (Call Center, aplicația mobilă, website). Recomandăm în această perioadă efectuarea solicitărilor direct în aplicația Signal Care Assistant sau în Call Center, apelând 0219910.
„Suntem pregătiți la nivel strategic și operațional să fim alături de clienții noștri, preocuparea noastră principală fiind în continuare siguranța și sănătatea angajaților, clienților și partenerilor noștri. De aceea, am implementat o serie de măsuri operaționale care să permită continuitatea activității și care să ne ajute să traversăm mai ușor această perioadă dificilă. Am simplificat procesul de rambursare pentru asigurați, solicitând mai puține documente. Mulțumită efortului tuturor colegilor am reușit să implementăm cu succes lucrul de acasă pentru SIGNAL IDUNA.” a mai adăugat Tiberiu Maier.
Despre SIGNAL IDUNA
Grupul SIGNAL IDUNA este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania, format în 1999 prin fuziunea între SIGNAL Versicherungen, Dortmund și IDUNA NOVA Group, Hamburg. În prezent, SIGNAL IDUNA este prezentă în Germania, Polonia, Ungaria, Elvetia și România.
Pe piața locală, operațiunile Grupului SIGNAL IDUNA au început în iunie 2008, având ca principală direcție asigurările private de sănătate, oferind totodată produse competitive și pe liniile de asigurări de viață si asigurări de accident.
Pentru mai multe informații puteți vizita website-ul companiei https://www.signal-iduna.ro/ și paginile noastre de Facebook și LinkedIn.
Despre MedLife
MedLife este cel mai mare furnizor de servicii private de sănătate din România. Compania operează cea mai extinsă reţea de clinici, una din marile reţele de laboratoare medicale, spitale generale şi specializate şi are cea mai mare bază de clienţi pentru Pachete de Prevenţie în Sănătate din ţară. Este, de asemenea, din punct de vedere al vânzărilor, una dintre marile companii private de sănătate din Europa Centrală și de Est.
Acțiunile emise de MedLife SA sunt admise la tranzacționare pe piața reglementată la vedere administrată de Bursa de Valori București, Categoria Premium, având simbolul de tranzacționare ″M″.
Grupul MedLife are un istoric de succes în ceea ce privește atât creșterea organică, cât și creșterea prin achiziții. Începând cu 2009 a deschis sau a achiziționat peste 83 de unități medicale. Echipa sa puternică și experimentată de management a fost capabilă să creeze și să gestioneze aceste oportunități de creștere, dobândind cunoștințe și experiență valoroase, care să îi permită găsirea celei mai bune căi pentru continuarea cu succes a extinderii.