Blog
Folosește aplicația Signal Care Assistant și solicită o rambursare în doar câțiva pași
12.08.2021Când vine vorba de asigurarea ta de sănătate, îți dorești să fii sigur că ai totul sub control. Noi știm asta și de aceea am adăugat o serie de facilități în aplicația Signal Care Assistant pentru ca tu să îți folosești beneficiile din poliță într-un mod cât mai simplu și rapid.
În privința procedurii de rambursare, lucrurile sunt acum mult mai simplificate. Fie că alegi să folosești aplicația în versiunea mobil sau de web, trebuie doar să completezi informațiile și să încarci documentele solicitate pentru a înregistra cererea ta.
Iată cât de simplă este procedura de rambursare!
Dacă ai o asigurare de sănătate de la SIGNAL IDUNA și ai beneficiat de un serviciu medical acoperit de poliță, într-o unitate medicală din afara rețelei Mediqa Net, pentru care ai plătit cheltuielile din fondurile proprii, îți poți recupera suma prin serviciul de rambursare.
Tot ce trebuie să faci este să intri în contul tău din aplicație, să alegi opțiunea „Solicită o rambursare”, să selectezi polița de asigurare ce acoperă serviciul medical de care ai beneficiat și data la care a fost efectuat. După ce te-ai asigurat că informațiile personale sunt cele corecte, ți se vor indica documentele pe care trebuie să le încarci. Fii fără griji, vei fi ghidat pas cu pas, pentru ca întreaga documentație să fie corect completată și încărcată, inclusiv cea referitoare la datele tale bancare pentru rambursare. Odată ce acest pas a fost finalizat, vei primi o confirmare că cererea ta a fost trimisă.
Ulterior, vei primi notificări de fiecare dată când se va modifica statusul solicitării tale. După verificarea și validarea documentelor, suma plătită este virată în contul tău bancar, conform condițiilor contractuale.