Blog

Cum decontezi direct asigurarea ta de sănătate Signal Iduna?

14.02.2020

Ai ales recent o asigurare de sănătate privată de la Signal Iduna? Sau tocmai te-ai hotărât să închei una? Te felicităm pentru decizie! Noi ne dorim să iți oferim toate informațiile de care ai nevoie, pentru ca tu să beneficiezi de transparență totală în modalitățile de accesare sau decontare. După cum probabil știi, atunci când ești asigurat la noi, ai parte de mai multe variante de accesare pentru toate serviciile acoperite de polița ta. Vorbim despre decontare directă, rambursare sau card Easy Pay.

DECONTAREA DIRECTĂ

Ai o problemă de sănătate?

Asigurații Signal Iduna nu trebuie să își facă griji pentru costurile necesare serviciilor medicale pe care le accesează. 

 Unii aleg metoda decontării directe. Acest lucru înseamnă că pot să acceseze servicii medicale acoperite de asigurare la una dintre clinicile medicale partenere Mediqa Net fără să aibă grija costurilor.

Le este cel mai ușor să contacteze o singură persoană care le poate rezolva programarea și decontarea prin intermediul poliței de asigurare > specialistul Signal Iduna.

Te programezi prin Signal Iduna sau direct în clinică și ne anunți în 24 de ore

Totodată, există și opțiunea în care te poți programa singur, dar trebuie să ne anunți cu cel puțin 24 de ore înainte de a merge la medic, că te deplasezi în ziua respectivă la clinica pe care ai ales-o. Noi te incurajăm să ne suni direct sau să ne trimiți o solicitare prin aplicația mobilă Signal Care Asistant. 

 Beneficiezi de servicii medicale

Odată ce ai ajuns la cabinetul medical, nu trebuie să îți mai faci nicio grijă despre achitarea serviciilor medicale. Dacă ai apucat să plătești tu consultațiile din rețeaua Mediqa Net, dar ai uitat să ne spui, trebuie doar să ne trimiți dosarul tău de rambursare și noi îți returnăm banii cheltuiți.

Ești sănătos

Pentru noi contează ca modul în care tu accesezi serviciile medicale de care ai nevoie să fie unul facil și fără prea multe eforturi. Știm că atunci când ai nevoie de asistență medicală, poate fi dificil să rezolvi toate formalitățile. De aceea, noi ne ocupăm să găsim pentru tine clinica, medicul și specialitatea medicală de care ai nevoie.

Dacă intâmpini dificultăți în accesarea prin decontarea directă, poți suna oricând la Call Center-ul Signal Iduna: 0219910. De asemenea, pentru clarificări și sugestii putem vorbi și pe adresa de e-mail clientservice@suportsanatate.ro

Te încurajăm să ne contactezi oricând ai nevoie, pentru orice fel de informație. Poți vizita secțiunea din site dedicată asigurării private de sănătate pe care ai ales-o, vizualizând astfel informații despre ce servicii acoperă și cu ce îți putem fi de ajutor în continuare.

Citeste si