La #SIGNALIDUNA suntem mandri sa fim o echipa vesela, care impartaseste valori comune precum INCREDEREA, INOVATIA, IMPLICAREA, DESCHIDEREA si SIMTUL UMORULUI.
Dorim sa extindem echipa cu un coleg pentru rolul Manager Adjunct Daune Non-Auto!
Principalele responsabilitati sunt:
- Organizarea si coordonarea activitatii colegilor din subordine, cu accent pe indrumare si instruire profesionala, in calitate de loctiitor, si supervizarea activitatii constatatorilor;
- Constatarea daunelor non-auto mari sau aferente unor situatii/produse complexe, in scopul stabilirii realitatii evenimentelor si intinderii pagubelor;
- Solutionarea dosarelor de dauna alocate/preluate (in baza specializarii), in concordanta cu conditiile de asigurare si modul de lucru;
- Adecvarea rezervelor de dauna aferente tipurilor de dosare din aria de raspundere, in vederea pregatirii confirmarilor specifice inchiderilor de luna;
- Actualizarea politicilor, procedurilor si instructiunilor aferente instrumentarii daunelor non-auto, in concordanta cu legislatia si produsele de asigurare;
- Dezvoltarea relatiilor de colaborare cu unitatile constatatoare (pentru consecintele fenomenelor electrice, de exemplu) si reparatoare, in baza experientelor pozitive;
- Verificarea aspectelor negative semnalate in petitii si/sau sesizari cu privire la solutionarea dosarelor de dauna non-auto si interactiunile cu cei implicati;
- Stabilirea obiectivelor expertizelor non-auto (si participarea la efectuarea celor complexe) si gestionarea imbunatatirii aplicatiilor informatice specifice;
- Redactarea adreselor prin care sunt comunicate respingerile justificate ale pretentiilor de despagubire si propunerea argumentelor pentru notele de fundamentare;
- Propunerea de masuri menite sa imbunatateasca perceptia asiguratilor fata de instrumentarea daunelor non-auto si sa protejeze compania de abuzuri;
- Solicitarea vizelor juridice pentru cazurile interpretabile din perspectiva acoperirii sau a dreptului de regres sau cu potential pronuntat de litigiu cu miza semnificativa;
- Protejarea datelor cu caracter personal si raportarea imediata a cazurilor suspectate de spalare a banilor si/sau finantare a terorismului;
- Indeplinirea altor sarcini necesare pentru buna desfasurare a activitatii generale (incluzand suplinirea colegilor care lipsesc temporar).
Candidatul potrivit detine:
- Studii superioare (in domeniul constructiilor, alt domeniu tehnic asemanator sau alt domeniu relevant pentru activitate, ca economic sau drept, si certificari profesionale)
- Experienta de minim 5 ani in instrumentarea daunelor din sectorul asigurarilor non-auto si coordonarea echipelor
- Cunostinte solide privind legislatia nationala in domeniul asigurarilor non-auto si a reglementarilor tehnice
- Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational
- Abilitati excelente de comunicare, relationare si negociere
- Competente digitale avansate, axate pe utilizarea sistemelor de devizare, analizarea datelor si raportare
- Capacitatea dovedita de a gestiona mai multe sarcini si proiecte cu un nivel ridicat de acuratete si atentie la detalii
- Abilitatea de a se dezvolta intr-un mediu cu ritm rapid si de a se adapta la prioritatile in schimbare
Despre SIGNAL IDUNA:
Pe piata locala, SIGNAL IDUNA si-a inceput activitatea in 2008. Portofoliul actual include o varietate de produse si servicii pentru clienti individuali si corporativi. SIGNAL IDUNA ofera solutii de asigurare prin cele doua companii ale sale (SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE si SIGNAL IDUNA ASIGURARI) care raspund nevoilor specifice de protectie pentru ambele segmente de clienti. SIGNAL IDUNA ofera, de asemenea, solutii de reasigurare, analize de subscriere a riscurilor si servicii de consultanta in asigurari. Expertiza SIGNAL IDUNA este sustinuta de o acoperire nationala si de o experienta digitala simplificata si atractiva pentru clienti.
Locatie:
Sediul SIGNAL IDUNA este situat in Equilibrium, o cladire moderna de birouri care ofera cele mai bune conditii si facilitati pentru angajati, aproape de statia de metrou Aurel Vlaicu, in zona Centru Nord a Bucurestiului.