Se spune că, dacă faci ceea ce îți place, nu va mai trebui să muncești nicio zi. Noi spunem că la fel de important este să lucrezi printre prieteni, într-un mediu în care ziua de luni să fie chiar o bucurie! La #SIGNALIDUNA ne mândrim să fim o echipă veselă, care împărtășește valori comune precum încrederea, inovația, angajamentul, deschiderea și umorul 😊
Căutăm Customer Experience & Digital Marketing Specialist. Alătură-te echipei noastre!
Educație:
- Studii superioare finalizate în Marketing, Business sau un domeniu similar.
Experiență:
- Minimum 2-3 ani experiență anterioară în marketing digital, customer experience sau project management digital
- Experiența în servicii financiare constituie un avantaj.
Profil:
- Experiență solidă în marketing digital, cu focus pe administrare website-uri și platforme digitale, optimizare experiență utilizatori și gestionare conținut web (CMS).
- Bune cunoștințe despre segmentare, personalizare și fluxuri de automatizare.
- Gândire analitică și comercială și excelente abilități de analiză date, monitorizare performanță platforme și implementare soluții digitale care să susțină obiectivele companiei.
- Experiență în gestionarea relațiilor cu furnizorii și coordonarea proiectelor digitale, asigurând respectarea termenelor și standardelor stabilite.
- Foarte bune abilități de comunicare și colaborare cu echipe interne și furnizori externi.
- Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan și de a lucra autonom.
- Experiența în marketing B2B și B2C constituie un avantaj.
- Cunoștințe solide de Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel).
- Bune cunoștințe de limba engleză, scris și vorbit.
- Adaptabilitate și capacitate de a lucra într-un mediu dinamic și alert.
Responsabilități:
- Administrează platformele digitale ale companiei (website, CMS, webshop) și asigură integrarea cu alte sisteme utilizate.
- Gestionează relația cu furnizorii de soluții digitale și asigură implementarea eficientă a proiectelor.
- Monitorizează performanța platformelor digitale, propune optimizări și implementează îmbunătățirile necesare.
- Contribuie la strategia digitală a companiei prin identificarea și implementarea celor mai bune practici în customer experience și digital engagement.
- Gestionează procesele de feedback și customer insights, inclusiv colaborarea cu furnizorii pentru implementarea și optimizarea sistemului NPS.
- Colaborează cu echipele interne pentru dezvoltarea de soluții digitale care susțin obiectivele de marketing și business.
- Realizează raportarea performanței activității de marketing desfășurate.
- Menține o bună cunoaștere a trendurilor din digital marketing și customer experience.
Locație:
Sediul SIGNAL IDUNA este situat într-o clădire modernă care oferă cele mai moderne condiții și facilități pentru angajați. Clădirea Equilibrium se află la doar 5-10 minute de mers pe jos de stația de metrou Aurel Vlaicu, în zona nordică a Bucureștiului.
Beneficii:
- Mod de lucru hibrid
- Asigurare privată de sănătate
- Tichete de masă.
Despre SIGNAL IDUNA:
Pe piața locală, SIGNAL IDUNA și-a început operațiunile în anul 2008. Portofoliul actual include o gamă variată de produse și servicii, atât pe segmentul dedicat persoanelor fizice cât și pe segmentul clienților de tip Corporate și IMM. Soluțiile de asigurare puse la dispoziție de SIGNAL IDUNA, prin cele două companii (SIGNAL IDUNA ASIGURARE REASIGURARE și SIGNAL IDUNA ASIGURĂRI), adresează nevoi specifice de protecție prin asigurare pentru ambele segmente de clienți. SIGNAL IDUNA oferă și soluții de reasigurare, analiză și servicii de consultanță în ceea ce privește subscrierea riscului pentru gestionarea optimă a asigurărilor. Expertiza SIGNAL IDUNA este susținută de acoperire la nivel național și de o experiență digitală simplificată și atractivă pentru clienți.
Poți afla mai multe despre noi pe paginile de Facebook și LinkedIn SIGNAL IDUNA România.