Cum te poate ajuta serviciul de telemedicina?
Serviciul de telemedicina te ajuta sa intri in legatura cu un medic specialist pentru a beneficia de asistenta medicala prin videoconferinta sau printr-un apel telefonic. In plus, reprezinta un beneficiu oferit de SIGNAL IDUNA pentru situatiile medicale neprevazute ce pot aparea in viata ta
Afla mai multe
Care sunt avantajele?
Principiul unei consultatii medicale la distanta este simplu si are la baza diverse avantaje, iar cel mai important aspect este ca relatia pacient-medic poate functiona la fel ca in cazul unei consultatii obisnuite.
1. Discuti cu medicul de oriunde si oricand
Indiferent de locul in care te-ai afla, cu ajutorul unui calculator sau a telefonului mobil cu conexiune la Internet, te poti conecta prin video call pentru a intra în legatura cu medicul specialist. Poti evita deplasarea la clinica solicitand un consult medical la distanta chiar din confortul casei tale, prin intermediul serviciului de telemedicina pus la dispozitie de SIGNAL IDUNA.
2. Accesul la numeroase specialitati medicale
Dorim sa ai parte de tot suportul necesar indiferent de specialitatea medicala pe care doresti sa o accesezi. SIGNAL IDUNA pune la dispozitia ta o echipa de medici profesionisti si numeroase specialitati. Poti afla mai multe detalii apeland Call Center SIGNAL IDUNA la numarul de telefon 0219910.
3. Timp dedicat exclusiv pentru tine
Indiferent de simptomele pe care le ai, timp de 20 de minute un medic este pregatit sa-ti ofere indrumarea si raspunsurile de care ai nevoie. Comunica in detaliu toate ingrijorarile si problemele tale medicale pentru a-ti recapata echilibrul emotional si pentru a afla pasii urmatori pe care trebuie sa-i parcurgi. La finalul discutiei cu medicul vei primi pe adresa de email furnizata un raport cu toate informatiile si concluziile avizate.
Pasul 1: Utilizezi aplicatia Signal Care Asisstant sau suni in Call Center
Poti solicita programarea din aplicatia Signal Care Assistant, sectiunea Programarile mele sau poti contacta Call Center SIGNAL IDUNA apeland 24/7 numarul de telefon 021.9910. Impreuna cu operatorul veti stabili toate detaliile programarii: data, ora si specialitatea potrivita nevoilor tale medicale. Te rugam sa te asiguri ca transmiti datele de contact corecte (email si numar de telefon), astfel incat medicul sa te poata contacta pentru consultaČie.
Pasul 2: Primesti un email cu toate detaliile necesare pentru consultatie
In email vei gasi un rezumat al detaliilor stabilite pentru programare, link-ul de conectare la video call pentru consultatia medicala si indicatii pentru incarcarea documentelor medicale inainte de consultatie (daca acestea exista). Totodata, vei avea posibilitatea sa anulezi programarea in cazul in care a intervenit o schimbare in programul tau.
Pasul 3: Accesezi link-ul primit si te conectezi cu medicul
Poti solicita programarea din aplicatia Signal Care Assistant, sectiunea ProgramÄrile mele sau poti contacta Call Center SIGNAL IDUNA apeland 24/7 numarul de telefon 021.9910. Impreuna cu operatorul veti stabili toate detaliile programarii: data, ora si specialitatea potrivita nevoilor tale medicale. Te rugam sa te asiguri ca transmiti datele de contact corecte (email si numar de telefon), astfel incat medicul sa te poata contacta pentru consultatie.
Pasul 4. Primesti raportul consultatiei
Dupa finalizarea consultatiei, vei primi pe email in cel mai scurt timp un raport medical cu toate informatiile si concluziile medicului specialist. Acesta va putea fi accesat utilizand codul de vizualizare a documentului primit intr-un email separat.
Intrebari frecvente
Cum pot anula o programare?
A intervenit o schimbare in programul tau si doresti anularea programarii? Da-ne de veste! Acceseaza link-ul de anulare a programarii din emailul trimis de noi. Confirma anularea. Daca doresti sa schimbi datele programarii, trebuie sa incepi un proces nou de programare. Anularea se poate face cu maximum 24 de ore inaintea consultatiei medicale.
Cum pot incarca documente ?
Odata cu stabilirea detaliilor de programare, vei primi pe adresa de email un mesaj care va cuprinde un link pe care il poti accesa pentru incarcarea documentelor medicale inainte de consultatie. De asemenea, in timpul consultatie iti pot fi solicitate de catre medic documente medicale suplimentare, procedura de transmitere fiind similara.
Ce contine raportul medical?
Raportul medical va contine informatii care te vor ajuta in demersurile urmatoare. Medicul poate oferi un diagnostic prezumtiv si recomandari in vederea efectuarii unor investigatii suplimentare.
Signal Care Assistant
Cand esti asigurat SIGNAL IDUNA ai toate informatiile de care ai nevoie intr-un singur loc - aplicatia Signal Care Assistant. Cu noua versiune poti gestiona usor si rapid serviciile oferite de asigurarea ta de sanatate sau de viata. O aplicatie simpla, ce rezolva chestiuni complexe. Pentru a fi sigur ca ai totul sub control.
Afla mai multe despre aplicatie